Saturday, June 7, 2008

محطة مصر 4

في قلب المحطة
وانا لسه مستني القطر
بيفضل سؤالي
سيدي وموالي
عن عشقي القديم
لغربتي وترحالي
انا بسأل
والاسئلة تملا رصيف المحطة
وتملاني وتحلالي
والقطر اللي سافر من زمان
لو يرجع يجاوب
لو حاله من حالي
لو يرجع م الضحى يناوب
ويقفل بيبان الاسئلة
اللي فاتحة ع البحري
يا أهل بحري
ردوا على سؤالي
انا العاشق يا قطر
انا الكلام والأمر
انا الليل والفجر
وعيون ياما تفوت عليا
يصعب عليهم حالي
لما يبان في عينيا
الشجن ويا رجعة القطر الخالي
انا مروح يا قطر
لكن راجع من تاني
لو غبت عليك شوية
استناني

4 comments:

Anonymous said...

gamilaaaaaaaa
e7sas 3ally ya ahmed
Radwa niazy

Anonymous said...

يارب تكون هانت
احنا قاعدين في المحطة مستنيين
ساعة اللقااااء
Hanea

ensan-3ady said...

كلنا مستنيين
بس شكلها مهانتش ولا حاجة

Anonymous said...

احنا و الحبيبين دول و الزمن طويل
هنفضل وراهم لحد باب اللقااااء