Friday, February 29, 2008

هذا انا

لما حد بيشتمني
بكون مبسوط
بجد...
لأني بحس بجد
ان فيه حد...مهتم بيا


مبحبش المواعيد
عشان كده
تملي
بوصل قبل ميعادي
بنص ساعة


وانا صغير
كنت بطل مصر في السباحة
وده مخليني...
متأكد....
اني هموت....غرقان


لما بحب
بحب اوي
وبجد
وده سببه
ان الخيانة في دمي


انا مؤمن جدا
ومتدين اوي
والدليل اني قبل ما اسكر
بسمي......


بحب جدا البنت المحترمة
المؤدبة
وهي ديه
اللي هتكون مراتي
عشان كده
كل اللي عرفتهم....
منحرفات


كان نفسي
اكون في شهرة مارادونا
وحرفنته
وكل يوم بيمر
بتأكد
ان بيليه
اعظم لاعب في التاريخ


حلمت زمان
اوزع جوايز الاوسكار
غاوي سينما
وبحب اوي
يوسف منصور


مبحبش الارقام الفردية
ولما جيت اشتري
الشقة
اخترتها
في الدور الخامس


سنة بحالها
بحاول اكلمها
ولما جتني الجرأة
قولتلها
مبروك
اصلها كانت اتخطبت


أسفلت الشوارع
بيفكرني بنفسي
ساكت
جامد
صامد
زيي تمام


انا اسمر جدا
اكتر من سواد الليل
بس لو نزلتي الشارع
في ليلة ضلمة
والنور مقطوع
مش هتلاقي حاجة منورة....
غيري


السجاير بتجيب سرطان
والشيشة كمان
ويمكن عشان السبب ده
بالذات
انا من مواليد
برج الأسد


مكرهش في حياتي
قد الزحمة
ومقدرتش ابدا
امشي في الشارع
وهو فاضي


كل احلامي كبيرة
مع اني لسه محققتش
اي حلم فيهم
الا اني لسه
احلامي الجاية
اكبر من اللي فاتت


قالولي قدم السبت
تلقى الحد
وفضلت اقدم....
واقدم.....
واقدم.....
لحد ما الاسبوع كله
بقى سبت....

5 comments:

brilliant said...

mesh 3'ayzny 3'er mon7arfat

ensan-3ady said...

ليه بس ؟

brilliant said...

mon7arafat is a big meaning

ensan-3ady said...

this is typically what i have been through

Anonymous said...

نفس التعليق .رضوي نيازي